Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
IBM Premier Partner
iulian costea
Fespa Digital 2012
Xound
Bihor
serviciul Accidental Damage Protection
managementul fluxurilor de lucru
customer loyalty
codul fiscal
GTS Telecom
competitii cercetare
MeeGo
European Data Center Association
HP&Microsoft Frontline Partner
memorii
HTC Desire 526G Dual SIM
Routerele wireless dual band
Canal de vanzari
printare la cerere
AAL Forum